לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כושר זה אושר

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כושר זה אושר

מעוניינים להתעמל ולהזיז את הגוף, אך מתקשים למצוא את הזמן או המקום הנכון? ודאי תשמחו לגלות ניתן להשיג תוצאות איכותיות גם בעזרת אימון בסלון, במרפסת או בחצר. כושר מהבית – זה אפשרי! 

מגפת הקורונה סיפקה במובן מסוים לכל קהילת הספורטאים והמתאמנים באשר היא שיעור בפרופורציות מהו. מי מאיתנו שהתרגל להתאמן להנאתו בחדרי כושר, סטודיו או אפילו בפארק הציבורי, נאלץ בין רגע לסגל לעצמו הרגלי אימון חדשים נוכח הצורך להישאר בין כתלי הבית או במרחק סמוך אליו. 

הסתכלות על חצי הכוס המלאה על תקופה מורכבת זו, הוכיחה שכאשר יש רצון להתעמל ולהמשיך לבצע פעילות גופנית סדירה, הרי שניתן להתגבר על כל הקשיים. חרף האתגר הלא פשוט הייתה זו שעתם היפה של מאמני הכושר היצירתיים שהצליחו לקיים אימונים וירטואליים באמצעות מגוון רחב של תרגילים ואימונים ''שיצאו מן הקופסה''. 

כעת עם החזרה לשגרה ספורטיבית, זה הזמן להעניק לכם מספר טיפים ודגשים שנועדו לאפשר לכל אחד ואחת מכם, ללא קשר לרמת הכושר הגופני או לגילם, לשמור על ''נפש בריאה בגוף בריא''. 

כושר מהבית – זה אפשרי!

החלל הביתי, כמו גם המשרד, המרפסת או החצר טומנים בחובם חפצים או אזורים אותם ניתן לתעל לטובת ביצוע פעילות גופנית. חפצים שביום-יום לא הייתם חושבים שיוכלו לשמש אתכם כעזרים ספורטיביים, עשויים להתגלות כאביזרים ייעודיים לצורך כך. 

אנחנו מתכוונים בעצם לספת הסלון שלכם, כסאות, מקל מטאטא, הדום ועוד שורה ארוכה של חפצים ו/או אביזרים שיאפשרו לכם לגרות קבוצות שרירים שונות באמצעות עבודה של משקל גוף.

במידה ואתם מעוניינים להעצים את האימון ולהעניק לו ערך מוסף משמעותי עוד יותר, מומלץ לשלב אביזרי כושר נוספים, כדוגמת גומיות התנגדות איתם ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים איכותיים על כל קבוצות השרירים בגוף, כמו גם מוט מתח לדלת, ידיות כושר, חבל קפיצה מקצועי, מכשירים לכפיפות בטן, אביזרי יוגה שונים, מזרוני אימון, מולטי טריינר ועד למשקולות חופשיות ומכשירי אירובי כמו אליפטיקל או אופני ספינינג, אותם ניתן להציב בכל חלל. 

ומה באשר לאימון עצמו אתם שואלים? גם בהיבט הזה הקורונה לימדה אותנו שניתן להתמודד עם המרחק הפיזי באמצעות נפלאותיה של הרשת. זה הזמן למשל לרכוש מנוי דיגיטלי ולצפות באימונים מסוגים שונים דרך מסך המחשב או הטלוויזיה. בצורה שכזו תוכלו לתזמן את האימונים שלכם בזמן שנוח לכם, מבלי להיתקע בפקקים בדרך לשיעור או לפספס אותו חלילה כי זה עתה נמרחתם על הספה.

זקוקים לרעיון כיצד להתאמן מהבית בנוחות המרבית? מוזמנים לשוטט באתר האינטרנט של FitBander וליהנות מעשרות מוצרי כושר איכותיים של החברות המובילות בשוק ובמחירים לכל כיס. 

אז קדימה, זה הזמן לעלות על בגדי ספורט ולפנק את עצמכם באביזרי כושר איכותיים. אלו צפויים לסייע לכם לשפר את הכושר הגופני ועל הדרך להשיג את התוצאות שתמיד חלמתם עליהם.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →