לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

ביחד: משקולות אוניברסליות קבוצת רכישה

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
ביחד: משקולות אוניברסליות קבוצת רכישה
איזו מילה עולה לראשכם כשאתם חושבים על "קבוצות רכישה"? תנו לנו לנחש: נדל"ן. בזכות מודל רכישה זה שיתרונו המרכזי הוא האפשרות להוזיל עלויות, זוכים רבים להגשים את חלום הדירה שלכם. אולי תופתעו, אך קבוצות מסוג זה מתאגדות גם על מנת לרכוש דברים שאינם נדל"ן. האם יצא לכם לשמוע פעם על משקולות אוניברסליות קבוצת רכישה? במידה שלא, הגיע הזמן!

אז את מי צריכות לעניין קבוצות הרכישה?

בגדול, ישנם שלושה קהלים מרכזיים שמודל הרכישה בקבוצה עשוי לעניין אותם:
  • בעלי חדרי כושר – כידוע, פתיחת מכון כושר חדש מותנית ברכישת ציוד בהיקף רחב מאד. כששלושה יזמים המפעילים עסקים שונים פונים לספק אחד, הרי שהם בהכרח יקבלו הצעת מחיר טובה יותר.
  • מאמני כושר אישיים – גם מאמני הכושר זקוקים לציוד מקצועי ואיכותי על מנת לאמן. גם במקרה זה, פנייה של מאמנים לספק אביזרי כושר (שאגב, לא חייבת להיות ביניהם כל היכרות או קשר מקצועי), תוביל בהכרח להוזלה.
  • מתאמנים – וכן, גם מתאמנים שבוחרים להתאמן עצמאית וללא מסגרת אימונים, יכולים ליהנות מתועלות מודל קבוצת הרכישה.

משקולות אוניברסליות קבוצת רכישה – למה לכם?

לא נופתע אם חלקכם כעת מביטים על המסך ותוהים לעצמם: "מדוע שאתנה את רכישת המשקולות שלי בקבוצה? אני יכול לרכוש בזה הרגע כמה משקולות שרק ארצה!". ראשית, אתם צודקים. עם זאת, רכישה מרוכזת בקבוצה מגלמת בתוכה מגוון רחב של יתרונות:

  • מחירים אטרקטיביים – המחיר שיוצע על סט אחד של משקולות לדוגמא, יהיה בהכרח גבוה יותר מהצעה לעשרים סטים. כלומר, בעת שתפנו לספק ציוד כושר עם בקשה לרכוש במרוכז X יחידות של משקולות אוניברסליות, הסבירות שתקבלו "מחיר קבוצה" אטרקטיבי, גבוהה מאד.
  • רכישת מוצרים מצוינים – כשאתם חוברים לקבוצה של עשרה רוכשים לדוגמא, הרי שכל אחד מכם לוקח על עצמו לעשות שיעורי בית (גם אם לא הגדרתם זאת מראש): מיהם הספקים האמינים, מה חשוב לבדוק כשרוכשים משקולות אוניברסליות, מהן המשקולות האיכותיות ביותר בשוק וכן הלאה. מחקר השוק הזה שמתבצע כאמור על ידי מספר רוכשים ולא על ידי רוכש בודד, מבטיח עבורכם רכישה איכותיות ומדויקת.
  • שירות מעולה – גם אם הייתם רוכשים משקולת אחת, הרי שהייתם ראויים לשירות מצוין. עם זאת, הספקים מכירים בכוחן העצום של קבוצת הרכישה, ועל כן מעניקים שירות VIP אקסטרה – זמין ואדיב.

"כל ספקי ציוד הכושר מציעים חבילות משתלמות לקבוצות רכישה?"

נאמר זאת כך: חנויות וספקים אינם מחויבים להציע הצעות ייחודיות לקבוצות רוכשים. כלומר, פנייתכם בנושא משקולות אוניברסליות קבוצת רכישה, לא בהכרח תניב הצעה. עם זאת, אין כל סיבה שספק שיכול למכור 20 משקולות אוניברסליות בעסקה אחת, לא יבוא לקראת הלקוח ויכווץ את המחיר/תנאי תשלום.

עם FITBANDER אתם לא צריכים לחבור בהכרח לקבוצת רכישה על מנת ליהנות מציוד במחירים אטרקטיביים! לייעוץ, הכוונה ופרטים נוספים, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →